Friday, July 8, 2011

Premis perniagaan cita rasa masa kini

Oleh Amin Ridzuan Ishak
aminridzuan@bharian.com.my
2011/06/30
UDA Land (North) tawar 16 unit kedai pejabat dua tingkat di Serdang Business Centre

UDA Land (North) Sdn Bhd menawarkan peluang kepada orang ramai untuk memiliki premis perniagaan yang memenuhi cita rasa masa kini serta mempunyai pelbagai tarikan di Serdang Business Centre di Taman Seri Serdang, Kepala Batas, Pulau Pinang.
Menerusi pelaksanaan fasa ketiga projek di Serdang Business Centre, sebanyak 16 unit kedai pejabat dua tingkat yang pembinaannya bakal dimulakan Ogos depan dan dijangka siap dalam tempoh 14 bulan.
Pembinaannya susulan pelaksanaan projek fasa pertama dan kedua, masing-masing 16 unit kedai pejabat dua tingkat yang kini menjadi sebahagian daripada premis Allianze University College of Medical Sciences (AUCMS) serta kedai yang sudah pun beroperasi.

Ketua Bahagian Penjualan dan Pemasaran UDA Land (North), Fahrulrazi Yaakub, berkata fasa ketiga membabitkan pembinaan 16 unit kedai pejabat yang konsepnya berbeza daripada unit sebelum ini dengan menampilkan ciri lebih moden serta memenuhi cita rasa ramai.

Untuk rekaan kali ini, pemaju menampilkan ciri terbaru seperti menyediakan ruang siar kaki lebih luas dan ini cukup digemari seperti di kawasan bandar besar.

“Selain itu, keistimewaan Serdang Business Centre kerana mempunyai tiga laluan masuk iaitu dari Hospital Kepala Batas, Jalan Abdullah Badawi dan Pongsu Seribu, sekali gus memudahkan orang ramai dan ini memberi kelebihan kepada peniaga,” katanya.
Selain itu, pembangunan pesat perumahan iaitu Taman Seri Serdang dan Taman Seri Indah yang terletak bersebelahan juga meningkatkan lagi potensi kawasan berkenaan untuk menjadi pusat perniagaan yang maju.

Potensi kawasan itu cukup tinggi kerana selain komuniti sedia ada iaitu penduduk dari kawasan perumahan berhampiran serta pelajar dari institut pengajian tinggi (IPT) berhampiran, UDA Land (North) juga akan membangunkan tanah untuk tujuan lain.

“Ini sudah tentu akan menambahkan lagi nilai komersial kepada Serdang Business Centre. Jadi projek pembinaan 16 unit kedai pejabat dua tingkat di sana adalah satu pelaburan baik untuk orang ramai,” katanya.

Untuk projek fasa ketiga, keluasan kedai pejabat adalah 1,400 kaki persegi manakala yang terbesar adalah 2,607 kaki persegi bagi kedai dan harga ditawarkan bermula dari RM359,000. Pembeli Bumiputera akan diberikan diskaun lima peratus.

Mereka yang berminat boleh menghubungi UDA Land Sdn Bhd di talian 04-5755566 atau www.uda.com.my.

No comments:

Post a Comment