Monday, March 21, 2011

Bank Islam mahu tarik 500,000 pelanggan

Bank Islam mahu tarik 500,000 pelanggan


2011/03/22
BANK Islam Malaysia Bhd menyasarkan menarik 500,000 pelanggan bagi Kad Debit i- Visa barunya menjelang akhir tahun ini.

Pengurus Besar Perbankan Penggunanya, Khairul Kamarudin, berkata sejak ia dilancarkan tiga minggu lalu, Bank Islam sudah menarik antara 1,500 hingga 2,000 pelanggan setiap hari. “Setakat ini kami sudah mempunyai kira-kira 28,000 pemegang kad debit itu dan menjangkakan jumlahnya bertambah didorong tahap capaian kad ini yang membolehkan pengguna mendapat pelbagai kemudahan,” katanya pada sidang media sempena pelancaran kempen Debit = Myvi Bank Islam di Kuala Lumpur, semalam. Hadir sama Pengurus Negara Visa Malaysia, Stuart Tomlinson. Kempen yang bermula semalam hingga 20 September ini membolehkan pemegang Kad Debit i- Visa Bank Islam memenangi enam Perodua Myvi (Myvi) dan hadiah berbentuk rebat tunai setiap minggu dengan hanya berbelanja RM10 menggunakan kad itu di mana-mana rangkaian yang mempunyai logo VISA di seluruh negara.

Pada masa sama, pemegang kad itu melanggan perkhidmatan perbankan mudah alih tanpa internet melalui Transact at Palm (TAP Mobile banking-i) secara automatik berpuang bersaing memenangi hadiah bulanan, Myvi.

Selain itu, tiga pemegang kad bertuah juga berpeluang memenangi hadiah rebat tunai mingguan sehingga RM1,000 yang akan dikreditkan dalam akaun simpanan atau semasa.

Sementara itu, Tomlinson berkata, kempen Debit = Myvi Bank Islam bertujuan meningkatkan lagi manfaat apabila pemegangnya menggunakan kad debit sebagai kaedah pembayaran.

No comments:

Post a Comment