Monday, March 14, 2011

Program SMS peminat, artis

Program SMS peminat, artis


2011/03/15
KUALA LUMPUR: Peminat dunia hiburan kini boleh berkomunikasi bersama selebriti kesayangan mereka menerusi JomChat, sebuah program SMS yang dijalankan secara kerjasama antara akhbar Harian Metro dan IDOTTV Sdn Bhd.

Program JomChat ialah langkah alternatif terbaik bagi peminat berhubung secara langsung dengan artis kesayangan dengan lebih telus menerusi telefon bimbit pada bila-bila masa. Sebagai permulaan, empat selebriti yang juga finalis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 iaitu Aizat, Zizan Razak, Alyah dan Ana Raffali dipilih. Ketua Pegawai Eksekutif IDOTTV Sdn Bhd, Firoz Mohd Noor, berkata selain berkomunikasi secara santai menerusi SMS, pelanggan juga menerima catatan diari artis kesayangan menerusi ciri ‘fans alert’ yang ditawarkan aplikasi JomChat.

“Walaupun pelanggan bebas menghantar SMS, tetapi pihak kami tetap utamakan keselamatan dan setiap mesej ditapis sebelum disalurkan kepada artis.

Mereka yang berminat perlu mendaftar dengan menaip SCREGNAMA dan hantar ke talian 33333. Untuk menghantar mesej pula, pelanggan perlu menaip SCnama artismesej dan hantar ke 33333.

Pelanggan juga boleh mengetahui berita dan aktiviti terkini artis dengan menaip ON>jarak dan hantar ke 33333

No comments:

Post a Comment