Wednesday, December 15, 2010

Berjaya lancar BCARD

2010/12/16
BERJAYA Corporation Bhd, menerusi anak syarikatnya BLoyalty Sdn Bhd melancarkan program kad kesetiaan terbarunya, BCARD dengan sasaran menarik sehingga sejuta pemegang kad itu menjelang 2012.

Pengarah Eksekutifnya, Datuk Robin Tan, berkata pemegang kad kini boleh menikmati mata ganjaran di 33 rakan niaganya yang turut serta dalam program itu. Katanya, mata ganjaran boleh diperoleh menerusi pelbagai jenama menerusi kumpulan Berjaya seperti Starbucks, Kenny Rogers Roasters, Krispy Kreme Doughnuts, Borders dan sebagainya. “Program kad kesetiaan ini dilancarkan bagi menghimpunkan semua jenama menerusi kumpulan Berjaya dan jenama lain bagi memenuhi keperluan dan gaya hidup pelanggan kami.
“BCARD mempunyai rangkaian kukuh dengan lebih 30 rakan niaga dari industri makanan dan minuman, hotel, resort dan percutian. Kami juga menjangkakan ia meningkat kepada 40 rakan niaga akhir bulan ini menerusi perbincangan positif dengan beberapa syarikat,” katanya pada sidang media selepas pelancaran kad itu di Kuala Lumpur, semalam

No comments:

Post a Comment