Monday, May 10, 2010

Jelajah SimplySiti ke One Utama

KUALA LUMPUR 10 Mei - Kemunculan penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin sempena mempromosikan produk kecantikan SimplySiti di ruang legar pusat beli-belah One Utama dekat sini semalam menarik ribuan pengunjung.

Walaupun kurang sihat, Siti Nurhaliza tetap berusaha untuk tidak menghampakan peminatnya dengan beramah- mesra bersama mereka serta turut menyampaikan lagu Biarlah Rahsia.

Beliau yang ditemani suami, Datuk Seri Khalid Jiwa melahirkan rasa terharu dengan kehadiran peminat yang membanjiri destinasi keempat promosi bergerak produk kecantikannya itu.

"Sebelum ini, kami telah menjelajah ke Kuantan, Seberang Perai dan Ipoh sebelum ke sini bagi mempromosikan produk SimplySiti ini.

"Selepas ini kami akan mengadakan promosi bergerak ke Melaka bermula 19 Mei ini dan saya berharap sambutannya turut menggalakkan seperti yang saya terima di sini," ujarnya ketika ditemui.

Pada majlis itu, Siti Nurhaliza turut mengadakan pelbagai aktiviti buat golongan ibu bersempena dengan sambutan Hari Ibu.

Ujar Presiden SimplySiti Sdn. Bhd. itu, walaupun produk kecantikannya baru sebulan dipasarkan, sambutannya melebihi sasaran dan beliau berharap ia akan terus konsisten.

Beliau kini turut merangka strategi untuk memasarkan produk itu ke Indonesia, Singapura dan Brunei.

Tambah Siti Nurhaliza, SimplySiti yang menggunakan teknologi Korea ini sesuai untuk semua lapisan umur dan dijamin halal dengan pengesahan daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Produk SimplySiti yang terdiri daripada alat solek dan produk kecantikan boleh didapati di Watson dengan harga produknya bermula serendah RM18.90 sehingga RM69.90.

No comments:

Post a Comment