Sunday, February 28, 2010

Kempen 'demam bola sepak' TM bermula

KUALA LUMPUR 28 Feb 2010 - Sempena dengan Piala Dunia FIFA 2010 yang akan berlangsung di Afrika Selatan, Telekom Malaysia Bhd. (TM) telah memulakan kempen 'demam bola sepak' dengan memperkenalkan siri kad panggilan prabayar iTalk edisi terhad yang menampilkan pasukan bola sepak kebangsaan England.

Kad iTalk edisi terhad itu memaparkan empat gambar pasukan bola sepak England yang eksklusif seperti logo pasukan, empat pemain pilihan dan gambar pasukan.

Kad-kad ini boleh didapati dalam denominasi RM10, RM20 dan RM30, di samping menikmati masa bualan tambahan percuma bernilai RM3 dan RM5 dengan setiap pembelian kad iTalk edisi terhad England bernilai RM20 dan RM30.

Naib Pengerusi, Produk Runcit TM, Azizi A. Hadi berkata, bola sepak memang menjadi ikutan di kalangan belia Malaysia dan ini terbukti semasa lawatan pasukan Manchester United ke Malaysia pada tahun 2009, yang mana TM merupakan Rakan Kongsi Telekomunikasi Rasmi bagi Siri Jelajah Asia Manchester United 2009.

''Kami berharap melalui medium universal seperti sukan ini, TM dapat mengukuhkan lagi kedudukan di kalangan peminat dan pengguna melalui penyokong-penyokong pasukan bola sepak England tempatan.

''Teruskan bersama TM kerana pastinya ada kejutan bagi para peminat bola sepak tempatan pada bulan Mac dan April tahun ini,'' katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Kad prabayar iTalk edisi terhad England boleh didapati di semua TMpoint di seluruh negara dan wakil jualan iTalk terpilih sementara stok masih ada.

iTalk adalah kad panggilan prabayar yang membolehkan pengguna membuat panggilan antarabangsa dan tempatan pada kadar yang kompetitif.

iTalk boleh digunakan dengan sebarang telefon mudah alih atau talian tetap.

Dengan iTalk, para pengguna boleh menikmati kadar panggilan ke seluruh negara dari serendah 15 sen seminit untuk panggilan dari talian tetap ke talian tetap dan juga kadar panggilan berdaya-saing untuk panggilan antarabangsa dari serendah 10 sen seminit.

iTalk juga menawarkan penjimatan besar untuk ciri panggilan 'home country' yang ditawarkan oleh beberapa produk iTalk, yang mana para pengguna boleh membuat panggilan dari luar negara dan panggilan itu akan dicaj dalam ringgit Malaysia (RM).

Di samping itu, pengguna iTalk juga boleh menikmati kelebihan lain seperti tempoh sah penggunaan selama enam bulan dari tarikh pengaktifan, kemudahan tambahan nilai melalui portal-portal dalam talian bank-bank utama, kedai runcit dan kiosk dan juga keupayaan untuk mengawal kadar mudah alih anda tanpa mengubah nombor atau rancangan panggilan anda.

iTalk boleh didapati di lebih 11,000 pusat pengedaran di seluruh negara, termasuklah semua TMpoint di seluruh negara, mesin ATM Maybank Kawanku, kedai-kedai telefon mudah alih, stesen-stesen minyak dan kedai serbaguna yang mempamerkan tanda iTalk atau secara online di Maybank2u, RHBBank, CIMBClicks dan Mobile88.

No comments:

Post a Comment