Tuesday, March 16, 2010

KFC tawar Colonel's Royal Briyani

KUALA LUMPUR 16 Mac 2010 - KFC Holdings (Malaysia) Bhd., (KFCH) melancarkan hidangan kombo baru yang dinamakan Colonel's Royal Briyani bersempena musim cuti persekolahan bagi menarik golongan pelajar dan keluarga.

Pengarah Urusan KFCH, Jamaludin Md Ali berkata, sajian yang terdiri daripada seketul ayam Original Recipe dan Hot & Spicy bersama hidangan nasi briyani, sup rempah campuran, minuman berkarbonat itu kini ditawarkan di seluruh restoran KFC seluruh negara.

"Walaupun menu Original Recipe sudah sinonim dengan KFC dan para pelanggan, kami akan terus menawarkan menu yang inovatif dan terkini serta terus memperkenalkan hidangan yang berbeza di pasaran," katanya.

Beliau berkata demikian pada majlis pelancaran Colonel's Royal Briyani Combo dan kempen tahun 2010 yang bertemakan 'Pelbagai pembaharuan, rasa klasik' di ibu pejabat KFC di sini, semalam.

Turut hadir pada majlis itu ialah Naib Presiden Divisyen KFCH, Lim Teck Huak.

Set lengkap hidangan Colonel's Royal Briyani bersama jam loceng Colonel dijual pada harga RM14.95, sementara set hidangan tanpa jam loceng pula ialah RM9.60.

Menurutnya, KFCH akan membelanjakan lebih RM2 juta dalam mempromosi hidangan yang akan berada di semua restoran KFC di seluruh negara selama lapan minggu.

Tambah beliau, hidangan kombo tersebut dijangka menyumbang sebanyak 10 peratus kepada kutipan jualan sepanjang tempoh promosi berkenaan.

No comments:

Post a Comment