Sunday, March 7, 2010

TM sasar 5,000 PKS (7/3/10)

Oleh WAN NAJIB WAN DAUD
pengarang@utusan.com.my

SHANTI Jusnita Johari (tengah) bersama Pengarah Urusan Marketing Solutions TM SME, Mohamad Yusman Ammeran (kanan) dan Naib Presiden Retail Product TM SME, Azizi Abdul Hadi ketika merasmikan Pakej TM SOHO SME di Sunway Pyramid, Petaling Jaya, semalam.

--------------------------------------------------------------------------------

PETALING JAYA 6 Mac 2010 – Telekom Malaysia Bhd. (TM) menjangka dapat menarik 5,000 perusahaan kecil dan sederhana (PKS) sebulan untuk melanggan pakej serba lengkap Office In A Box yang dilancarkan hari ini.

Naib Presiden Eksekutif TM SME, Shanti Jusnita Johari berkata, set lengkap Office In A Box merupakan pakej terbaru mengandungi kombo jalur lebar dan telefon terkini khusus untuk PKS dan pejabat-pejabat di rumah atau lebih dikenali sebagai ‘Small Office Home Office’ (SOHO).

“Mulai hari ini bagi usahawan PKS dan SOHO boleh mendapatkan pakej lengkap terbaik dari TM yang direka khusus dengan tawaran yang istimewa,’ katanya selepas majlis perasmian Pakej Office In A Box di sini hari ini.

Dengan bayaran langganan sebanyak RM198, pelanggan akan menerima perkhidmatan jalur lebar perniagaan berkelajuan 1Mbps, modem tanpa wayar percuma, RM88 nilai panggilan, telefon tanpa wayar percuma, alamat e-mel pilihan pelanggan, akaun Streamyx Zone serta pengecualian sewa bulanan perkhidmatan TM Businessline.

Menurut Shanti Jusnita, pakej yang ditawarkan itu adalah penyelesaian terbaik dan menawarkan nilai kepada wang serta mampu memenuhi keperluan perniagaan, sama ada untuk syarikat sedang berkembang hinggalah syarikat yang telah berdiri kukuh.

Katanya, pengenalan produk baru ini membolehkan TM menawarkan gabungan perkhidmatan ICT bijak yang diperlukan oleh perniagaan baru serta berkembang maju.

Beliau berkata, penyelesaian mampu milik juga mampu mempertingkatkan penggunaan jalur lebar di kalangan komuniti PKS di kalangan golongan tersebut.

“TM amat berbangga kerana dapat membantu PKS dan SOHO menjalankan perniagaan dan urusan mereka dengan tawaran penjimatan paling hebat selain ia jalan penyelesaian terbaik ia semudah mungkin untuk menjadi penyelesaian berintegrasi,” katanya.

Produk Office In A Box ini boleh didapati di seluruh negara dengan mengunjungi cawangan TMpoint, pengedar terpilih atau melayari www.tmsme.biz atau menghubungi 1800-88-SME.

No comments:

Post a Comment