Friday, March 26, 2010

Samsung buka pusat digital kelima di wilayah utara

26/03/2010 3:39pm

BUTTERWORTH 26 Mac 2010 – Samsung Malaysia Electronic Sdn. Bhd. (SME) melangkah setapak ke hadapan dengan membuka pusat digital kelima di wilayah utara bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat dari pengguna Pulau Pinang.

SME telah memilih sebuah syarikat perniagaan elektrik tempatan, CSE Sdn, Bhd., bagi memperkenalkan pusat digital yang terletak di Taman Chai Leng di sini.

Pusat itu akan mempamerkan rangkaian produk yang lengkap, dari telefon mudah alih, audio visual dan pengimejan digital hinggalah kepada barang kelengkapan rumah dan teknologi maklumat (IT).

Naib Presiden Jualan SME, Chan Lock berkata, pelanggan yang berminat untuk mendapatkan produk keluaran Samsung tidak perlu ke tempat lain kerana semuanya telah tersedia di bawah satu bumbung.

Beliau berkata, SME dan CSE telah menjalin kerjasama erat sejak 10 tahun lepas dalam perniagaan barangan elektrik.

"Kami percaya kunjungan pelanggan ke Pusat Digital Samsung ini akan membuka mata dan hati mereka terhadap produk dan teknologi terkini keluaran Samsung,” katanya pada majlis pelancaran pusat itu di sini hari ini.

Pusat Digital Samsung terletak di Best Point Furniture Electronic, Lot 2975G, Ground Floor, Kompleks Chai Leng, dibuka dari jam 9.00 pagi hingga 9.00 malam pada Isnin hingga Sabtu, dari jam 9.00 pagi hingga 5.00 petang pada hari Ahad. – Bernama

No comments:

Post a Comment